Jan-Christien.reismee.nl

Kalmarhier.

Eergisteren zijn we naar Kalmar gereden. Veel waarschuwingsborden langs de weg voor elanden, herten en wilde zwijnen, maar wij hebben nog niets gezien. Wij hebben overnacht onder de grote brug naar Öland. Volgende morgen naar het eiland Öland. Prachtige plek gevonden in mooie natuur en aan het strand. Heerlijk de hele dag daar in de zon. Vanmiddag zijn we om 12.30 uur weer vertrokken. Pech met de Tom-Tom. Doet het niet. Dan komen we nergens hier in Zweden. Bij mercedesgarage geweest, nieuwe stekker gekregen voor opladen. Gratis en voor niets, service.

let op: gisteren was de dag dat onze kleindochter wereldkundig heeft gemaakt zwanger te zijn. Als alles goed gaat hebben wij straks 5 generaties. Mooi toch!

We vertrekken nu naar Fegen.

Lineke

Och mien god. Binn mit kemper op stap en den sloapn ze onder n brugge. Dou mie die kemper mor den....

Willem en Ine

Wat een mooie foto's! Gefeliciteerd met de zwangerschap van jullie kleindochter. Weer iets om naar uit te kijken en van te genieten!

Lia en Reinald

Van harte gefeliciteerd met het worden van overgrootouders. Natuurlijk ook voor je kleindochter en partner en ouders en de rest van de familie. Kan de vakantie nu al niet meer stuk.

Heleen

Ik lees dat jullie het hartstikke leuk hebben en wat geweldig nieuws van Esther, gefeliciteerd! X

Roelie

Zo nu worden jullie over opa en oma Gefeliciteerd