Jan-Christien.reismee.nl

Thuis.

Korte samenvatting reis Scandinavië.

Na 4 weken op reis zijn we nu weer thuis. nog niet alles opgeruimd, maar de was draait.

Deze reis was boeiend. Het begon rustig via Putgarden naar Denemarken. Via Kopenhagen, Helsingòr de overtocht naar Helsingborg In Zweden. Zweden is een mooi land, mooie natuur en na 10 dagen vervolgden wij onze reis door Noorwegen. Een heel groot verschil, wat direct opvalt. Prachtig, boeiend land, waar veel te zien en te beleven valt.

Wij boften wat het weer betrof. Het was ongewoon mooi weer voor die landen. Slechts 1 dag hebben we in de regen gereden.

Vanuit Kristiansand zijn we na 2 weken in Noorwegen met de Colorline over gegaan naar Hirtshals in Denemarken. Daar nog een paar dagen en na 1 dag in Duitsland, zit de reis er op.

Ik hoop dat ik op deze manier een beeld heb gegeven van onze belevenissen.

Jan-Christien.reismee.nl

Zwaan

Fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn. En dan met zoveel mooie verhalen. Daar kun je weer een hele tijd op teren. Tot gauw, dikke smok Jan en Zwaan

folly

mooi, dat je weer hailhoeds thoes ben n.
k Heb joe van dag tot dag volgt.
En ne Christien, hest mie nog nait verteld was t doe doar in Ullared kocht hest.
En Jan konst dat blonde vaarve wel goud mengen?
Kom d r gauw n keer over proaten.

Roelie

Fijn dat jullie weer thuis zijn het is zeker wel even wennen na die hele mooie reis die jullie gemaakt hebben. Groetjes Rieks en Roelie

Janneke

Mooi verhaal van een mooie reis! Ook wel gezellig dat jullie weer thuis zijn