Jan-Christien.reismee.nl

Eind in zicht.

We zijn nu bijna weer thuis.

Voor wij op de boot konden voor de overtocht van Noorwegen naar Denemarken moesten we een hele tijd wachten. Wij zijn Kristiansand toen in gegaan en hebben daar nog wat rondgekeken. Om 15.30 uur konden we op de boot. Aan boord hebben we in het restaurant heerlijk gegeten van het warm- en koud buffet. Om 19.45 uur waren we in Hirtshals in Denemarken. Wat een verschil met Noorwegen. Dat moest wel even wennen hoor. We zijn daar nog op enkele mooie plekken aan het strand geweest, maar het weer was een stuk minder mooi. Ook regen af en toe. Eigenlijk was onze mooie vakantie toen voorbij. We zijn nog een nachtje in Duitsland geweest aan de haven van Gluckstadt. Vanochtend zijn we in de regen vertrokken. Met de veerboot over de Elbe gegaan en nu zijn we in Cuxhaven en de zon komt er een beetje door. de thuishaven is weer in zicht.

Zwaan

Nou blij dat het jullie zo goed gegaan is. Kom veilig weer in Winschoten terug. We zien elkaar dan. Liefs en dikke smok van ons, Jan en Zwaan

Roelie

Volgens mij kunnen jullie straks terug kijken op een hele mooie reis. Kom veilig thuis en dan snel tot ziens.
Groetjes en veel liefs Rieks en Roelie