Jan-Christien.reismee.nl

Sand

Weer een dagje dichter bij huis. Vandaag waren we, na een mooie route om 12.00 uur op onze volgende camperplek. Doen even rustig aan. Morgen gaan we richting Stavanger. Daar zijn ook de beroemde Prekestulen. Helaas kunnen wij daar niet bovenop. je kan er met de bus naartoe maar dan moet je nog 4 km. lopen en klimmen over keien e.d. We drinken nu even een biertje/wijntje op een terras bij een hotel. Verder is alles gesloten. Proost! Ja, dit drinken kost wel ongeveer € 15,--. Daarom hebben we nu weer een gratis overnachtingsplek. Andrs wordt je er arm bij. We staan zowat elke keer op een plek aan het water. Maar er wordt niet veel vis gevangen. Er zou hier waar we nu staan, makreel zitten.

We zijn nu de 4e week onderweg en ws. komen we volgend weekend terug. wij hebben nog steeds goed weer en hebben inmiddels meer dan 4000 km. gereden.

Overigens heb ik vergeten te vertellen: omdat je hier veel noordelijker zit en dicht bij de langste dag, blijft het hier zowat dag en nacht licht. Maar we slapen er wel om hoor.

Zwaan

Bofkonten????????????

Roelie

Geniet zoveel je kan

Willem en Ine

Wat maken jullie toch een prachtige reis! Ziet er fantastisch uit! Hoop dat jullie weer aan de gewone Blauwestad kunnen wennen!