Jan-Christien.reismee.nl

Odda aan de Hardangerfjord

weer even een berichtje van ons. Wij hebben gisteren gereden van Voss naar Bergen. deze keer zijn we binnendoor gereden, zie je nog weer heel andere dingen. In Bergen hebben we geparkeerd in een parkeergarage. We zaten gelijk in het centrum van de stad. Hebben over de vismarkt gelopen en zalm met salade gegeten. Ik vond het niet zo lekker, maar Jan wel. Nog een beetje geslenterd langs het water, de beroemde pakhuismeester gezien. Zoals bekend is, regent het in Bergen bijna altijd. Nu liep iedereen in korte broek of jurkje en opeens begon het te regenen. Maar .... Een paar druppeltjes. Maar wij hebben toch regen gehad in Bergen.

Vandaag was erg spannend. Wij zijn boven op een berg naar de gletscher geweest. Fantastisch mooi wat we hebben gezien. Er was een sleeplift waarmee skiërs naar boven gingen. Ze kondendaar heel mooi skiën. we waren wel heel blij dat we weer beneden waren. Dat onze autot het ook heeft volgehouden.

Jan is tot 2x toe overvallen, in positieve zin dan hoor. Chinezen komen in draf op hem af om met hem op de foto te gaan. de buurman tegenover ons zei: en ik dan. Je snapt niet wat die mensen allemaal op de foto zetten, alhoewel, wij kunnen er ook wat van. Elke avond bekijken we de foto's van die dag en gooien meestal de helft direct weg. Nu eerst een kopje capucino.

Zwaan

Ja ja dat heb met zo'n spetter hè. Die willen ze allemaal op de foto. Heb het nog fijn daar, dikke smok van ons

Roelie

Fotomodel verdiend goed dus zo verdien je vakantie uitgave terug.