Jan-Christien.reismee.nl

Voss

gelukkig weer even mogelijkheid om te internetten. Bij een soort VVV in Voss. We hebben een paar dagen alleen maar door bergen en dalen, langs rivieren en watervallen gereden. Ontzettend indrukwekkend, heel bijzonder. kanhet haast niet uitleggen. Maar ook wel spannend en vermoeiend. het verst weg was Alesund en Geiranger. Nu zijn we op de terugweg in Voss. Daarna gaan we naar Bergen. Dat was ons doel. Het motregent hier nu wel. Maar we mopperen niet na al dat mooie weer. Verder alles prima. Ik doe er nog even weer een paar foto' s bij van de afgelopen dagen. Groetjes aan iedereen die Ons volgt.

Zwaan

Moi laiverds, wat toch een geweldige reis. Goed dat je nu al over schrijft en wij het lezen want je kunt het toch haast niet allemaal navertellen. Bofkonten!! Het is jullie gegund hoor. Geniet er vooral van. Doe voorzichtig hè.
Dikke smok voor jullie, love you????????

Zwaan

Nou ik heb een leuke tekening bijgevoegd maar dat kent het wrs niet dus vandaar die vraagtekens. Maar het is geen vraagteken hoor, love you echt!!!!!!!

Roelie

Wat mooi allemaal het is denk ik ook niet uit te leggen je moet het gewoon zien.
Nog heel veel plezier groetjes Rieks en Roelie