Jan-Christien.reismee.nl

geirangerfjord

nu zitten we aan deGeirangerfjord. Erg toeristisch, met 2 grote cruiseschepen. De Hurtigruten kwam nog even langs, maar is net weer vertrokken. We staan op de camping met een waterval die uitmondt in de Fjord. Het gekletter van het water is wel erg lawaaierig. Onderweg hebben we weer een heleboel gezien. Geweldig land. Elk moment zie je weer andere mooie beelden. Nu hebben we even een middagje rust. We gaan nu weer kijken waar we morgen heen gaan. Nu staat er weer iemand bij ons die zegt dat je de Trollstiegen moet rijden. De indrukwekkendste route hier. Deze meneer is voor de 40e keer hier in Geiranger.

het is nu half vijf en we zijn naar boven geweest naar de waterval. Het was 300 tredenomhoog en net zoveel omlaag natuurlijk. Hebben we onze dagelijkse training ook weer gehad. Dit schiet er wel vaak bij in, moet ik zeggen.

De ene na de andere camper komt nu aanrijden en één van de cruiseboten is. Net weer vertrokken. We hebben nu WiFi opdecamping en zullen proberen enkele wattsapps te versturen.

Roelie

Zo nu even bij komen van al die mooie indrukken ?
Het ziet er prachtig uit geniet zoveel als je kan

Anneke

Heb nu al je verhalen kunnen lezen. Het lukte eerst niet om in te loggen. Zo te horen hebben jullie een hele fijne vakantie. En al heel wat gezien. Prachtig land.

Zwaan van Keulen

Mooi man. Jammer dat we in Nunspeet geen WiFi hadden maar ik volg je nu wel hoor. Annneke had het doorgestuurd. Ik had je nog wel een sms'je gestuurd om te zeggen dat we in Nunspeet zaten. Heb je wrs niet gezien. Wat een mooi reis man. Ik zie je volgende verhaal weer tegemoet. Mooie foto's hoor. Geniet ze , dikke smok voor jullie beiden????

Zwaan

Wat leuk dat jullie over oma en opa worden. Wie van je kleindochters is de gelukkige. Moet lukken hè, 5 generaties!
Heb het fijn samen, smok smok de Keules

Anneke

Gefeliciteerd met de zwangerschap van Esther.