Jan-Christien.reismee.nl

Mooi Noorwegen

onze 4e dag in Noorwegen. Al reizende vanuit Zweden werd het landschap steeds anders. De 1e nacht hebben we op een camping gestaan bij Drammen. Alleenstaande vrouw die met een caddy was die ze zelf heeft omgebouwd tot camper. Vele verhalen en tips van haar gekregen.

Daarna naar Nore bij een gemeente plek waar veell jeugd was o.a. Te skeeleren. Naast ons was een landingsplaats voor helecopters. 'S avonds gebeurde met een van de jongens een ongeluk. EHBO erbij. Zag er niet goed uit. Ambulance kwam en even later werd hij met de traumaheli gehaald. Jadn heeft 5 vissen gevangen waarvan we 2 zalmen hebben opgegeten.

afgelopen nacht stonden we met 4 Campers aan de Sognefjord. Jan heeft daar nog gevist, maar niets gevangen. Er zouden bruinvissen in zitten. Het is de diepste fjord van Noorwegen. Gisteren en vandaag hebben we 5 uur rondgereden in de bergen rond deze fjord. Heel bijzonder om te staan op een grote parkeerplaats met rondom bergtoppen met sneeuw. hebben daar de visjes gebakken en opgegeten. nu zijn we net weer terug uit de bergen en doen kort ons verhaal. We zoeken nu een plekje op de camping in Lom. Leuk plaatsje met hopelijk gelegenheid om even lekker uit uit eten te gaan. Morgen gaan we richting Geiranger, nog iets noordelijker maar ookmheel spannend.

Roelie

Dat ziet er heel mooi uit mooie foto s Lekker in de sneeuw

Lia en Reinald

Omgekeerde wereld
In de zomer met wintersport en in de winter willen ze een zomervakantie. Heel veel plezier.